dream.NET
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Serahime féle ötletkupac :3

Go down

Serahime féle ötletkupac :3 Empty Serahime féle ötletkupac :3

Témanyitás  Serahime Szomb. 03 Aug. 2013, 17:32

1-es:

Serahime féle ötletkupac :3 Sword+Art+Online+-+21+-+Large+32


Reboot in Exteria

2020-at írunk. Habár a világ már a 2000-es évektől úgy vélte, 20 év alatt repülő autók lesznek, és meghódítunk pár bolygót is, ez nem történt meg. Az idő gyorsabban repült, az emberek meg nem tudtak lépést tartani vele, noha, ettől függetlenül született sok olyan találmány, mely előrébb vitte az emberiséget. Újabb típusú fegyverek, készenléti robot megoldások, melyek csak nagyobb gyárakban működhetnek, segítségek az embereknek, újabb gyógyszerek és egyéb hasznos megoldások. Természetesen leginkább a számítás technikai ipar fejlődött, ahogyan az várható volt.

Augustus Von Högel , egy német tudós, aki Japánba utazott ,hogy az egyik ottani Kyokai játék ipari céggel szövetkezve ,valami újat és korszakalkotót hozzon létre. Ő az, aki oly sok ember életét megváltoztatta 2020-ban. A életéről nyilvánosan sosem lehetett sokat tudni, a munkájában azonban mindig is elismerték, ezért nem értették pontosan ,hogy miért történhetett az ,melyet azóta is ,csak a Giruti hōritsu-nek (ギルティ法律 - Bűnös törvények) neveznek. Azóta az éjszaka óta Augustus eltűnt ,de a nyomait keresik mind a mai napig, mert ő lehet az egyetlen, aki ,megoldást nyújthat erre a katasztrófára.

Giruti hōritsu:

Az éjszaka mely megváltoztatta 7000 ember életét a világ körül. Mind egy újonnan megkapott, limitált játékot vettek meg, a Reboot in Exteria-t, mely története elvileg az ezelőtt Kyokai siker játék, a Exteria stories folytatása lett volna, csak online kiadásban.
A rajongók nagyon örülhettek a béta tesztelőkkel együtt, hiszen a játék nagyon nagy sikernek örvendettet, nagy eladási példánnyal számoltak, mégis csak limitáltan, pontosan 7000-et adtak ki belőle, melyből 500 előzőleg már tesztelés alatt is ott volt.
A fiatalok, idősek, külön korosztályúak érdeklődve váltottak át erre az új világra, egy egészen korszak alkotó technika folytán ,mely folyamat alatt, egy fejre tett géppel rá tudnak csatlakozni a játékos agyára s míg teste pihenő állapotba kerül, addig a gép serkenti a felhasználó öt érzékét az agyukon keresztül, így a játékban az elméjük egyesül a karaktereikével. Ezen az éjszakán az a 7000 ember úgy vélte elsők lehetnek egy hatalmas forradalomban, s egyrészt, ha úgy veszik, ez igazzá is vált. Több óra elteltével a kilépő rendszer gombjai lekapcsolódtak a rendszerről, mely folytán eleinte mindenki azt hitte, hogy a szerveren történhetett valami hiba, de később rá kellet jönniük ez nem így van. Von Högel elmagyarázta a játékosoknak ,hogy a játék nem engedi ki őket, míg végig nem viszik, így lehetetlen ebből kijutni. Hogyha szabadok szeretnének lenni, akkor végig kell játszaniuk a játék 35 szintjét, és le kell győzniük a végső főbosst. Azt is elmondta ,hogyha bent meghalnak a játékban,  akkor meghalnak a valóságban is, mivel a gép hullámai kifüstölik az agyat, de ugyan ez történik meg akkor is, ha kintről ébresztik fel a játékost.

Természetesen azon az estén, pár óra alatt a 7000 játékosból 1500 meg is halt, külső, vagy belső erők hatására, ám ezeket felfogván, az új környezetbe élőknek azonnal változtatniuk kellet a dolgokon. Sokan harcolni kezdtek, mások céhekbe álltak, de voltan szingli harcosok is. Volak akik a frontvonalra álltak ,hogy előre segítség a kijutást, mások a városban találtak maguknak munkát.
Azóta 2 év telt el, és még senki nem jutott ki a játékból. Csupán a 10. szintig jutottak el ennyi idő alatt, rengeteg halottal.
Se Von Högelről nem került elő kintről információ.

Lényeg a lényeg. A játékosok bent ragadtak és valahogyan ki kell jutniuk. Vannak akik harcolnak a frontvonalon, vannak akik békésebben segítik őket. Vannak akik csalnak hazudnak és egymást ölik. Vannak akik semmiben nem segítenek. Valós élet, egy valótlan világban.

Alap információk:

A játék alapja nagyon hasonlít a Sword Art Online (SAO) című animéhez. Aki látta, annak nem kötelező a következőeket elolvasni, aki nem, annak szükséges, hogy értse a minimális szabályokat a játékban. Előnyben vannak akik már régen játszottak MMO-val. (Én még sosem X"D De láttam már ,hogy mellettem a barátnőm órákig játszott.)
De pont emiatt nem lesz teljesen azonos egyikkel sem. Sem meglévő MMO-val, sem a teljes animéval.
Habár leírok sok mindent, aminek szerintem a háromnegyedét ismeritek, ezek csak alap ismeretbe kellenek a játékba, nem lesz külön nézve ,hogy kinek mi ,hogy van hiszen nem pontrendszerben fogunk játszani. Ettől függetlenül, ha kitűnik majd ,hogy értelmetlenül, vagy hirtelen, vagy csak alapjáraton túl heroikus a karakter, akkor ezt egyeztetni kell. (A fair játék miatt.)

HP: Életcsík, ami itt is megjelenik ha ütközetbe kerül a másik. Egymásnak csak akkor látják, ha egy partiban vannak a játékosok.

EXP: A Harcok, vagy a küldetések során gyüjthető pontok, melyektől fejlődhetnek és erősödhetnek a karakterek.

Indikátor (zöld, sárga, piros): Ez minden játékos feje fölött látható. Zöld indikátor jelzi a békés játékosokat, vagyis nem támadnak más játékosra. A sárga, azok a játékosok, akik ha harcoltak is másik játékossal, nem ölték meg őket. Ilyenkor pár nap alatt ismételten zöld lesz az indikátor. A piros indikátornál figyelni kell,mert ez jelzi ,hogy a játékos ölt már meg más játékost. (Van ilyen sajnos, akik úgy akarnak fejlődni ,hogy más játékosokat megölnek és elveszik az áldozat felszerelését, vagy életpontjait. A két év alatt már össze is csoportosultak egy céhé.)

Menü: A karakter a saját menüjét egy levegőbe "gombnyomással" megmegnyílta ahol találhatóak az üzenetei, a profilja, egy térkép, a tárolója (eszköztár),ahová mindenfélét gyűjthet a kalandozások alatt. (pl tükör, hús, páncél --> Azért nem végtelen Very Happy) A barátok listája, akiket ha a másik is elfogadja, akkor látod merre megy, és üzenetet is tudsz küldeni, illetve itt tudod egy party-ba hívni a másik játékost is.

Szintek: Az utolsó szint amit a karakter elérhet a 120. 10-es szintig könnyű fejlődni, utána egyre nehezebb és egyre több EXP és külön feladatok szükségesek hozzá.

Serahime féle ötletkupac :3 47
Városok: Minden szinten van egy nagy város és több falu. Ezeken a helyeken a karakterek védve vannak mindentől, nem lehet őket megölni.

Párkapcsolatok: Lehetséges a játékon belül is. Sőt, ha később házastársi kapcsolatot köt két karakter akkor minden tulajdonuk közösé válik. Így ha az egyik meghal, automatikusan a másik kapja meg . (Ilyenkor ha meggyilkolták , a gyilkos nem kap semmit.)


Nyelv: Habár a játék világ körüli, a program alapjáraton egy nyelvel látja el a játékosokat, így nincsenek nyelvi akadályok akkor sem ha az egyik játékos Japán a másik Amerikai nemzetiségű. A játékos csak beszél, a program meg automatikusan szkenneli az agyat és alakítja át.



A játék olyan ott, mint maga az élet, csak egy kicsit fantasy-b világban. Időközönként ugyan úgy enniük kell, vannak szükségleteik. Vehetnek ruhákat, ételt, fegyvert, házat, fizethetnek a fogadóban stb..stb. Vannak akik a frontvonalon harcolnak ,hogy egyszer kijuthassanak a 35. szintig, vannak akik beletörődtek ebbe a békébe s a városokban élnek, várva az időre ,hogy szabaddá tegyék a frontharcosok a 35. szintet. Mind fontos, hiszen a városlakókból tevődik általában össze a kovács, a boltos, a kereső, a kém stb.
Ettől függetlenül vannak NPC karakterek is. Ők ha meghalnak  pár órán belül automatikusan újra alkotja őket a rendszer.



Serahime féle ötletkupac :3 Tumblr_m9eor80dRK1qazkfbo10_r1_500

Harc
A játékban nincsenek különféle mágiák, vagy varázslatok , illetve a digitális világgal összeegyeztethetetlen mentális képességek szintén nincsenek.
Fegyverekkel, illetve azoknak erősítésével lehet harcolni. Ezek lehetnek személyesek is, attól függően ki mennyire erősítette meg őket. A fegyverek nem örök életűek! Időnként kovácshoz kell őket vinni, vagy csináltathatsz újat, esetleg vásárolhatsz a boltosoktól természetesen nem ingyen.
Nem lehet olyan speciális fegyvert melynek egyszerre több képessége van. (Pl bénit, és gyógyít is.) Ez alól kivétel a sebzéses fegyverek, de azoknak is csak egy hasonló mellékhatása lehet. (pl, mérgezés) A speciális fegyverek drágák ,de ha mégis beszereztél egyet ügyelj arra ,hogy tud használni Very Happy

CÉH:
Sok kisebb céh van, leginkább 10 alatti tag számmal. A 3 nagy csoport azonban ,több száz, vagy ezer tagot is felszámol. Ezek a :

Fehér keresztesek
: Akik leginkább foglalkoznak a szintek bevételével, és a játékosok védelmével. Nagy hírnévnek örvendenek. Néha a városon kívül is védelmet nyújtanak a városlakóknak. Nagy a hatásuk másokra.

Fekete sárkányok: Az egyik legjobb kémkedő és kisebb harcművészetes csoport, bár nagyrészt csak maguknak dolgoznak és ritkán vesznek be új tagot.

Vörös pestis: A csoport tagjai szinte mind vörös indikátorúak, mivel öltek már játékosokat, s nem is tagadják azt. Vannak köztük zöld indikátorosok is, általában azok a csalik. Gyakran lopnak, csalnak, fejvadász vagy bérgyilkos szerepében is tisztelegnek. Nekik a jólét és a galleon, pénz sokkal fontosabb ,mint a főboss legyőzése.





Kasztok

Kardforgató: A kardforgatók semmi védelemmel, egy szál karddal állnak neki a küzdelemnek. (Illetve még nagy, két kezes fegyverrel is harcolhatnak.)

Lovag: A lovagok karddal és pajzzsal harcolnak a frontvonalon. Előnyük, hogy a fegyverük mellett pajzsuk is. Minél erősebb a  pajzs, annál több embert védhet. 

Állatidomár: Az állatidomárok általában nem maguk harcolnak, hanem állatukat küldik harcba. Előnyük, hogy ketten vannak és a kisállatuknak is lehet egy külön képessége.
(Az állatuk is meghalhat, ilyenkor az állat szíve az eszköztárukba kerül és egy virággal ami a 10. szinten található, újraéleszthetik. Azonban csak 3 napon belül.)

Íjász: Az íjászok távolról lövik ellenfeleiket. (Illetve még két késsel és mérgekkel is harcolhatnak)

Harcművész: Speciális fegyvereket használnak elsősorban ,de minden fegyverhez értenek  különböző szinteken. A lándzsáktól kezdve a kaszáig mindenhez értenek. Ha egy újféle fegyver kerül felfedezésre, biztosan tudja használni.


Jártasságok

Bárki ,bármilyen jártasságot erősíthet. Ezeket a szintjétől függően ,illetve gyakorlástól függően tudja erősíteni. 3 fő alap jártasság lehet, melyet különböző szintig lehet elvinni, 2 közepes jártasság és több kisebb amiket a játék során fejlesztesz. (Jártasság lehet a főzés tudománya, a varrás, pék és étel készítés is)


Fő választható jártasságok: (3)

Keresés: Könnyebben vehetsz észre, találhatsz meg olyan tárgyakat, amiket mások nem vesznek észre, vagy nem találnak.

Lopakodás: Minél magasabb szinten műveled, annál csendesebb vagy.

Észlelés: Az észlelés a lopakodás és a hallgatózás ellen van. Ha az észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél lopakodásával, vagy hallgatózásával akkor könnye észreveszed azt.

Nyomkövetés: A nyomkövetés egy játékos vagy NPC megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével valamilyen jelzéssel bukkanhatsz a keresett személy nyomaira. Ha magasabb szinten vagy ,izzani kezdenek a lábnyomok.

Hallgatózás: A hallgatózással falon keresztül, vagy távolról .Persze ez a jártasság csak akkor használ, ha a beszédre fókuszálsz és az érdekel is téged. Nem fogsz ettől függetlenül állandóan többet hallani.

Látás - Különböző látásokra lehet szert tenni a szintek alatt.

  • 1. Szemedet nem zavarja a gyors mozgás, könnyebben tudod szűrni, de ettől nem leszel gyorsabb.


  • 2. Jobban látsz a sötétben. Inkább szürkésebb árnyalatban jelenik este, vagy a sötétben meg minden.


  • 3. Nincs sötét. Ugyan úgy látsz sötétben ,mint nappal a legtökéletesebb állapotban. Éjszaka emiatt fakóbb lesz a szemed színe.


  • 4. Átlátsz a falakon hőlátással, olyan távolságba amilyen nagy a szinted. A szemed még mindig fakóbbá válik.


  • 5. Nagyon messzire ellátsz tökéletes fókusszal. A szem elveszti színét.


Súlyemelés:  Használatban megnő a karakter fizikuma, de csak akkor. Ettől függetlenül nem lesz erősebb tőle. Mégis, ha használják, akkor lényegtelen milyen nehéz ruhát, vagy páncélt visel, mert szintől függően szinte bármit megemel.

Akrobatika:  Eldönti ,hogy mennyire hajlékony, ügyes  a karakter. Gyorsabb nem lesz, de különböző gyakorlatokhoz, jobb mászás, szaltó, elengedhetetlen.


Közepes ,fejleszthető jártasságok: (2)

Érclátás: A küldetések után, vagy alatt be tudod gyűjteni a szükséges és keresett érceket. Meg tudod őket különböztetni. Ez szükséges a fegyver és páncélkészítés jártassághoz.

Növénylátás: A növényeket tudod megkülönböztetni és megkeresni könnyebben. A Potion/méregfőzés jártassághoz kell.

Fegyver és Páncélkészítés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött érceidből fegyvereket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet.

Potion/Méregfőzés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből potionokat vagy mérgeket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet.


Kisebb, alakítható jártasságok:
Horgászat, Kertészkedés, Vadászat, Főzés, Ital készítés, Bűvészkedés, Lovaglás . stb..stb.
Annál ügyesebb benne ,minél többet gyakorolja és fejleszti.

Serahime féle ötletkupac :3 Sword-art-online-review_picture7


Exteria világa

Fontos ,hogy egyes szintekre ,csak a megadott Karakter szintel lehetl belépni!! Ennek elosztása meg a következő:
1 szint: 0 pontól
10 szint: 20 pontól
20 szint: 30 pontól
21 - 24. szint: 50 pontól
25 - 31 szint: 70 pontól
32 - 34. szint - 110 pontól
35. szint : 115 pontól


1. szint -> Exteria csendes, romos környezete, melyek közepén egy nagy város található.
Itt kezdenek a játékosok induláskor, és itt található a Exteria városa, több ezer játékos karakter otthona. Ezen a szinten alapvetően könnyű, bevezető küldetéseket és gyenge szörnyeket találhatsz.
2-5. szint -> A második és ötödik szint közötti rész foglalja magába a mezők szintjeit, ezeknek a szinteknek a hetven-nyolcvan százaléka sík, füves puszta. Az utolsó mezőn élő vadak elég erősek, innentől már érdemes vigyázni a saját testi épségedre.
6-10. szint -> Az erdős szinteket, itt a terület nagyját veszélyes erdők borítják, nem érdemes egyedül bóklászni bennük. Az utolsó szintje, a 10-es a többi erdős szinttől eltekintve a leggyönyörűbb szint, tele tarka virágokkal és csodálatos tájakkal. Általában szerelmes párokat lehet megpillantani a városaiban.
11-20. szint -> Ezek a szintek a havas, fagyos szintek. A 11. szint még csak enyhén fagyos, de a 19.-ban már szinte lehetetlen megélni egy pohár forró kakaó nélkül. A 20. szintet a jég szintjének nevezik, itt minden tömör jégből van. Jégből formált fák, dungeon...stb. Itt a legnagyobb veszélyt nem is a szörnyek jelentik, hanem az örökös, elviselhetetlen hideg.
21-25. szint -> Mocsaras szintek. Minél tovább haladsz annál mocsarasabb.
25-30. szint -> Sivatag szintje. A 25. szinten egy barlang vezet át a sivataghoz. Kevés  a víz és az élőlény.
31-34. szint - > Lila, manifesztálódott földek tele betegséggel és ronda mutánsokkal.
35. szint -> Lávás pálya. A lávatengerek között gyakran találhatóak megkövesedett földek, mikre lehet lépni. Ha valaki lávába esik, azonnal meghal. Itt található meg  főboss is.

Serahime féle ötletkupac :3 Shot0304

Kérdések: [Armblastól] : D


1: Csak emberi vonásokban gondolkozzak, vagy engedélyezettek pl hegyes fogak, elf fülek, stb?
V: A karakter alapként ,csak a saját külsejével rendelkezhet. Augustus mikor elzárta őket, egy paranccsal vissza alakította a karaktereket azoknak játékosai valós küllemére. így aki mondjuk férfi volt, de lányt karaktert csinált, ismét férfi lett. Különböző achievementekként lehetne szerezni egy-két módosítást a külsőhöz, de az alap emberi résznek meg kell maradnia. (Nem lehet túl sok achievemen)

2: És pl hogyha mondjuk kevesebb jártasságot akarok, akkor úgy lehet? ^^
Meg a szintekkel kapcsolatban... gondolom a jártasságok max szintje a karakter jelenlegi szintje és majd úgy fejlődik tovább. Minden karakter az 1. szintről indul és a sztori alatt lépünk feljebb?
V: Persze.. nem kötelező ennyit választani...csak segíti a túlélésed :3 Mivel ha a játékban kinulűzódsz akkor meghalsz a valóságban is...és minden szint között van egy boss.
Hát..nem teljesen...de arányosan oszlik el, igen :3 Nem lehet túl magas a főbb jártassága ha nem magas a karakter szintje. az egyéb jártasságok lehetnek magasak.
A sztori úgy van ,hogy 2 éve vannak bent.. szóval szerintem már nem első szinten vagy. ^^ Természetesen a játék alatt lehet majd szintet lépni.

3: A névhez a játékos neve kell, vagy a karakter neve?
Ugyanez vonatkozik a háttérre is... azaz én úgy képzeltem el, hogy röviden felvezetem a játékos sztoriját, de a hangsúly akkor a két év játéktapasztalaton lenne.

V: A bétában lehetett karakter neve, lényegesen.. itt is használhat karakter nevet, de meg kell adni a profilban az eredetit is :3
S ez pontosan jó is :DFelvezető kell...de mivel két év alatt nem volt kapcsolatuk a külvilággal az itteni fontosabb^^

4: Milyen típusú világot képzeljek el?
V: Kicst ilyen középkori beütése van a városoknak.. a környezet viszont nagyon szép, természetes... néhol olyan ,mintha varázslatos lenne..habár a világban komolyabb varázs ,mágia nincs :3

5: A hajszínre nem kérdeztem rá, az is marad a játékos eredetije? Realisztikusban gondolkozzak?

V: Mivel fantasy világban vagyunk maradjon az eredeti tipusa...de lehet élénkebb vagy kicsit más színnel ellátott árnyalata. Szóval ha eredetileg vörös hajad van..lehet rószaszínes itt, mert az "árnylat" ugyan az.

[Kialakításban segített a SAO eredeti világa.]
Ha kihagytam valamit sikítsatok!

-----------------
Karakter alkotásnál:

Név:
Kor:
Magasság:
Szint:

Kinézet:
Jellem:

Kaszt:
Fő fegyver:
Céh: (Ha van)

Jártasságok:
Fő:
Közép:
Választható:

Történet:
Serahime
Serahime

Hozzászólások száma : 1432
Join date : 2013. Apr. 06.
Age : 32

Vissza az elejére Go down

Serahime féle ötletkupac :3 Empty Nova Chrysalia

Témanyitás  Serahime Szer. 13 Aug. 2014, 22:33

== Nova Chrysalia ==

Több évezreddel ezelőtt, két istenség harcolt az általuk megalkotott világban. Az egyik az égi isten, Etro volt, aki gyengédségéről és igazságérzetéről volt híres, míg a másik a mélyföldi istenség, Pulse volt, ki úgy tekintett az általuk teremtett lényekre, mint egyfajta áldozatokra és emiatt gyakran nehezítette meg az életüket. A harcuk folyamatos volt és végtelen. Minden egyes küzdelmük pedig pusztítást és katasztrófát okozott az emberek életében.
Az emberek a sok küzdelem és kétség miatt megvetették az isteneiket. Háborúztak, egymást gyilkolták le annak ellenére, hogy össze kellett volna fogniuk.
Aztán egyszer csak megjelent egy férfi Oerbából, aki addig hívta az isteneket, míg Pulse és Etro végül megjelent előtte. Ciel alkut ajánlott nekik. Adjanak meg neki mindent ami arra kell, hogy egy birodalmat irányíthasson s megvédhesse a fajtársait, s akkor ő lesz a Semleges egység a két isten között, aki eldönti, hogy egy-egy küzdelmük után ki volt a nyertes. A két isten átfontolta az ajánlatot, végül, ki-ki a maga hátsó céljai miatt, de elfogadták azt. Ciel megkapta a két istenség szívének a felét, amely elég hatalmat és erőt adott arra, hogy Oerbában uralkodó lehessen és megvédhesse az övéit, fejleszthesse a birodalmat és békés életet teremtsen követőinek. Egy ideig azt tette amit kért az istenektől, végül kijátszotta őket egymás ellen s elérte, hogy "örök" álomba szenderüljenek. Évszázadok teltek el a béke nevében, az emberek pedig kezdték elfelejteni azt, hogy Ciel mit tett értük. Az újabb és újabb generációk folyamatosan szoktak vissza az alvó istenek imádatába, tiszteletébe, az örök életű királyt pedig már nem tartották fontos személynek. Megszokássá vált a jelenléte, pótolhatónak vélték.
Ciel végül belebetegedett a népe döntésébe, hiszen az évszázadok alatt mindent eldobott értük, és úgy érezte, hogy az emberiség elárulta. A benne lakózó isteni erők elsötétedtek és a káosz kezdet urrá lenni a férfin. Végül elvesztette önmagát, s szörnyeteggé változott aki a káoszt használva gyilkolta le az általa kiválasztott embereket.
Ő lett L'Cie, az örök életű átkozott szörnyeteg akivel ezek után riogatták a gyerekeket. L'Cie pedig bizonyos időnként visszatért azért, hogy a bosszúját végrehajtsa.

Az egyik ilyen alkalommal, miután kiválasztotta áldozatait, erőt adott nekik és belekezdet a játékába. Azonban azzal nem számolt, hogy kiválasztottak ellene fordulnak, hogy megvédjék egymást, ezért L'Cie az istenektől kapott erejét arra használta, hogy megbolygassa az időt.
A csoport egy része igyekezett megállítani szörnyeteget, míg a másik fele folyamatosan időutazásban volt, egyik helyszínről, a másikba, hogy küldetéseik által, megszerezzék a fragmenteket, és helyre hozzák az eredeti idősíkot, megállítva a volt királyt, mielőtt az teljesen elpusztítja az időt, a jelent, és múltat amit ismertek. Ez végül sikeresnek bizonyult, ám amikor L'Cie meghalt, a benne rejlő káosz rászabadult a világra, megváltoztatva azt.

500 év telt el. Az emberek L'Cie legyőzése óta nem öregszenek, ugyan akkor a betegség, és a káoszból született szörnyek ugyan úgy veszélyt jelentenek rájuk. Pulse felébredt álmából s eldöntötte, hogy ad az emberiségnek még egy esélyt árulásuk ellenére, hogy felébreszthesse az istennőt is. Felkereste azokat akiket L'Cie 500 éve megbélyegzett. Azokat akik még éltek és akikben még mindig ott volt a fény (kivéve akiben nem, mert az áldozat miatt magába zárkózott s engedett a káosznak), s azt a feladatott adta nekik, hogy 13 nap alatt (mielőtt a világ véget érne), szabadítsanak fel minél több tiszta lelket az emberek között, segítsenek rajtuk s volt társaikon, hogy később, azok újjászülethessenek az új világban.



== A világ: ==

Mióta 500 éve a káosz szinte mindent elkezdett pusztítani, az emberek 4 régióban tudnak élni, így született meg Nova Chrysalia. A két nagyvárost, négy régi bélyegzett harcos alapította, akik szövetséget fogadtak, hogy megtalálják a módszert arra, hogy megmentik valahogyan a pusztuló világot. Azonban 331 év után, az egyik harcos hirtelen eltűnt s ezzel együtt valami megváltozott.
Mind a négyben más szokások vannak, s mind a négyben közös, hogy egy volt harcos szenvedésének töredékei tartják a káosz egy részét fent.

Serahime féle ötletkupac :3 Lightning-returns-ffxiii-luxerion-art

A várost a Patrol irányítja, aki mindennap éjszaka nagy műsort, ünnepséget rendeztet a városban. 500 éve, minden éjszaka tűzijáték és mulatság honol a városban, rengeteg szórakozási lehetőséggel, a legjobb éttermekkel, italokkal van megáldva. Ugyan akkor, a legtöbbet nagyon nehéz megfizetni, mivel elégé drágák. (Csak a jegyár 2000 Gil az, hogy bemehess az palota elé. De oda is neked kell elsétálnod a külső, lerobbant kerületből.)
A város maga kicsit keveredik a modern és a középkori jegyekben. Az épületek legtöbbje az utóbbira üt, de a város közepén álló, hatalmas, esténként zölden világító kaktusz alak, jelzi, hogy a régebbről megmaradt modern tudományok is részt vannak. A városban sok potion főzőt, kovácsot, felszereléssel foglalkozó kereskedőt lehet találni. Vannak alkimisták, akik segítenek erősíteni a már megtanult dolgokat, úgy ,hogy azokat keverik ha eleget fizetsz nekik. A másik legnagyobb mulatsága a városnak, a déli, kissé elhagyatott részen lévő kollosszeum, ahová szörnyek ellen lehet jelentkezni harcolni a nagy nyereményekért. Persze, a szervezők nem vállalnak felelősséget a halálodért.
A Patrol kastélya mellett van az Augusta "kerület" ahová csak ID kártyával, jeggyel lehet bemenni (amit meg kell venni). Ott található a hatalmas arany szobor, ami a két istenséget ábrázolja.  Ezután van egy nagy fal, elkerített résszel, ami maga a Patrol kastélya, amit megszokott nyitni a mulatozásokra.... Általában.
A pletyka szerint ,maga a Patrol habár mindig csinálja a szórakozást a városlakóknak, akikre nagyon is figyel, ő sosem mulat. A katonái nagyon lojálisak hozzá s nagyra becsülik, annak ellenére, hogy elvileg a férfi az utolsó ember, akit még régen "L'Cie megátkozott". Mások azt mondják, ez azért van, mert maga a Patrol ugyan az a személy, aki annak idején harcolt, de végül úgy érezte az isten a halálával, becsapta.
//A Patrol személye FOGLALT//


A legnagyobb, emberi kéz által érintetlen régió, ahol sokan élnek. Rengeteg vadállat, és szörnyek is élnek emiatt ezen a részen. A káosz kevesebbet van jelen, de bizonyos részeken elő szokott jönni, ahol olyankor a szörnyek jelenléte nagyobb, erősebb. A vonat állomástól délkeletre van egy nagyobb farm, ahol több család, kereskedők élnek. Ők termelik azokat a különleges növényeket, magokat, amelyekkel a Chocobokat nevelik, etetik.
Onnan délre, pár régebbi mechanikus hajók roncsai után, egy kis falu található, ahol különleges receptek alapján készítik az ételeket, s különleges bárányokat nevelnek, amelyeknek a teje nagyon tápláló.
A farmtól délnyugatra egy erdő található. A kacskaringós erdőben, van egy vadászfalu, ahol rengeteg Chocobot nevelnek, nagyon tisztelik őket. Az a pletyka is járja, hogy valahol az erdőben van egy Moogle falu, ahol azok a titokzatos, varázslatos lények élnek.
A farmtól észak-keletre egy elhagyatott, fémvázakkal, roncsokkal telített falu van, északra egy kissé sivatagosabb terület, ahol a régi hajók roncsai vannak, mint valami temető. (Itt van amúgy egy kutató tábor, ahol szintén élnek.) és Észak-nyugatra egy barlangos- hegyes terület található, amiben egy vallásos csoport él. Épületeik téglából épültek, vagy kőbe vájták őket. Onnan, a hegy szinte túloldalán található a régi, kissé romos szent templom, amely a két istennek van emelve s ahová senki nem tud átjutni ,mivel nincsen oda átjáró. (A Káosz itt a legerősebb,)
Vadvidék lakói amúgy úgy gondolják, hogy a világvége, a halál nem rossz dolog, s várják, hogy a fehér chocobo megjelenjen a vég napjaiban, aki majd a kiválasztottakat, a templomba juttatja.


Egy hatalmas, élettelen sivatagos terület, ahol nappal nagyon nagy a szörnyek száma, így gyakran csak este érdemes utazni, már csak azért is, mert akkor elviselhetőbb a hőmérséklet is. Amerre a szem ellát, csak homok van, szint a legenda szerint, a terület közepén megtalálható a szent ereklye, isteni kincs, ezért rengeteg kincskereső is megfordul ezen a helyen.  A sivatagban rengeteg ódon, régi rom található meg a homok között, mivel azt mondják annak idején, ezt a területet víz uralta. Azonban azóta, a kincsvadászok, vagy a banditák, már a legtöbb ilyen helyet kifosztották. Csak az isteni kincset, a szent Clavis-t nem találta még meg senki, s nem tudták feltörni annak pecsétjét sem.
A Holt dűnékben a kincsvadászok mellet, megtalálható a Monoculus nevű, helyi bandita csoport, amely olyan célokért is küzd a rablások mellett, mint, hogy megtalálják a módszert amivel megmenthetik a világot, de máshogy, mint a szentek akik Luxerionban élnek.


A szent város, ahol eddig a legkevesebb volt a káosznak a jelenléte. Itt nagyon erős a vallás. Tisztelik a papnőt, szinte szentként, aki 156 éve kelt fel a kristályból, amibe még L'Cie harcának idején került.Tartanak a világvégétől, s a legendákban hisznek ami azt mondja, hogy hamarosan megjelennek a megbélyegzettek.  Az itteniek nagyon békések.
Luxerion az egyetlen olyan város, aminek két vonat állomása is van. Az északi állomásról lehet eljutni Yusnaan-ba, míg a déliből a Holt dűnékre, és a Vadvidékre.
Az északi állomásnál van a centrum és a "pláza". Több kereskedőt lehet ott megtalálni.
A déli állomás környékén van a szent kápolna és a templom is. Északkeletre egy lezárt terület van, amely sokkal nyomorultabb és szegényebb. Itt élnek azok, akik ellentmondanak a várost uralta rendnek. Ide a kapuk csak 00 órától, reggel 6-ig vannak nyitva. Északnyugatra pedig egy lezárt terület található, ami a pletykák szerint Etro gyermekeinek a székhelye. Maga a város nagyon szép, inkább reneszánsz kori, szürkés színű. A lezárt részen kívül elég békés hely.



== FAQ ==

- A történet nagy része a Final Fantasy XIII, abból is a Lightning Returns-ra koncentrálódik, ugyanakkor sok mindent kicsit átalakítottam,hogy játszható legyen, és a játék, történet ismerete nélkül is lehessen jelentkezni.

- A történetben az ETRO harcosok kapnak szerepet, viszont több "fajtából" lehet választani.

  • >> Akik annak idején elaludtak. ( "örök, kristályosodott álom" amiből Pulse keltette fel őket)



  • >> Akik túlélők --> Ők átlagban a város, vagy egy-egy terület, szervezet vezetői. (Többüknek egy eset óta gondjuk van a káosszal, ami "belőlük" és gondolataikból is született.

PL: Barátja volt az egyik megbélyegzett aki annak idején meghalt, ezt nehezen dolgozta fel és a későbbi esett miatt, egyre mélyebbre zuhant a saját sötét gondolatai közé, így a káosz elkezdte bekebelezni az érzéseit.)


- A káosz sok mindenből kialakulhatott az emberek szívében. Fájdalom, szomorúság, levertség, gyengeség, bűntudat, szorongás, félelem. Ilyenkor az adott személyek, (főleg ez a régebben L'Cie álltal megbélyegzett harcosokra vonatkozik) már nem teljesen önmaguk, ugyan akkor legtöbbjükben, mélyen még ott van a "fény", a valódi jellemük. Így a lelkük menthető, tisztítható.

- Fegyverek/Képességek:


  • A fegyverek főleg "fém" fegyverek. Különböző kardok, erős bot, lándzsa, furkós bot....ez mindenkinek személyre szabott.


  • A képességek, azok elementálisak lehetnek, s jelen esetben mindenkinek egyfajta, csak különböző erősségben. Ezek limitáltak, szóval nem lehet végtelenségig használni őket, elégé kimeríthetik a karaktert. (Csak, hogy elkerüljük a túlságosan erős, Heroikus karaktereket.)
    Lehet Víz, Jég, Villámlás, Tűz, Szél, Föld.




== Jelentkezés menete ==
A történet a volt kiválasztottakra koncentrálódna akik annak idején túlélték az L'Cie-vel való harcot.

Legfőbb dolguk lelkeket menteni meg az isten kérése szerint.
Attól még, hogy valaki az elején káosszal vegyített, a történet alatt ez eltüntethető belőle, vagy feloldható. (Ez is fontos kulcs a játékban.)



Végülis, nem csak a legtöbb lelket kell megmenteni, hogy segítesz nekik, egy-egy feladatban, hanem a régi társaidét, barátaidét is, mielőtt akaratlanul is magukkal végeznek. Az új világban csak az élhet...akinek a lelkét megmented.
Serahime
Serahime

Hozzászólások száma : 1432
Join date : 2013. Apr. 06.
Age : 32

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.