Armblast-féle ötletkupac

Go down

Armblast-féle ötletkupac Empty Re: Armblast-féle ötletkupac

Témanyitás  Armblast on Szomb. 27 Ápr. 2013, 12:43

Sztori II: Sigil Szeme

Alderwand egy széles kontinens, amelyet nyugatról a Brecíliai-tenger, míg keletről a Ebonmoss-óceán határol. Míg a partvidékeket puha homok és sziklák borítják, addig a belsőbb területek hatalmas erdőségeknek és hegységeknek adnak otthont, a vadont széles folyók szelik át, hogy mérföldekkel távolabb kéklő vizű tavakba torkolljanak, festői környezetet biztosítva az ottlakóknak és a látogatóknak egyaránt.
A földet öt nagyobb nemzetség (Losthelm, Blackspring, Alderedge, Clawand, Oldrowan) birtokolja, a határokat magas, széles falak jelzik. Az országokban egyaránt megtalálhatóak a kisebb falvak és a nagyvárosok, de a kereskedelem és az élet valódi központjai a fővárosok: Osthaven, Felmarsh, Frostcliff, Greyburn és Merrowholt.
Az öt ország a kontinens közepén összeér, a találkozásuknál egy dicső várat építettek az első királyok, melyet Glasshavennek neveztek el.

A kontinens történelme cseppet sem olyan idilli, mint amilyenről a hatalmas építmények és a régi korok romjai árulkodnak. A háborúk igazán sosem ültek el, de a legnagyobb veszélyt nem a hataloméhes királyok vagy a forrongó nemesség jelenti, hanem a földalatti bányák mélyén rejtőzködő ősi istenek és a köréjük gyűlt elátkozottak. Időről időre felbukkannak, hogy megpróbálják megszerezni maguknak a fenti területeket, és romlásba taszítsák a vidéket. A háborúk minden alkalommal rengeteg áldozatot követeltek...
A legutolsó nagy háború több, mint háromszáz évvel ezelőtt volt, akkor a fentiek győzedelmeskedtek. Sokan azt hitték, hogy örökre elpusztították a sötétséget, de az valójában csak szunnyad. Többször felbukkantak azóta egyszerű fosztogatók és kisebb portyázó csapatok, de rendezett seregnek nem látták nyomát az utóbbi időben. A beavatottak tudják, hogy évek vagy csupán hónapok kérdése, amíg a veszedelem ismét lesújt.

Armblast-féle ötletkupac Th_alderwand_zps530f74df
/ Ha a thumbnailről nem működne a megnyitás: https://2img.net/h/i841.photobucket.com/albums/zz334/kuchiki_taichou/alderwand_zps530f74df.jpg /

Losthelm: A legkorábban alapított ország, amelyet az emberek alkottak meg. A fővárosa, Osthaven
joggal érdemelte ki a kor leghatalmasabb városa címet, mert építményei kimagaslóak és a kultúra virágzik a környékén. A területe javarészt síkság, a táj egységét kisebb dombok és egy szélesebb folyó töri meg, amely kettészeli az országot. Fő export cikkeik a textilek és a gabonafélék. A király palotája a fővárosban van, de a város igazgatásáért a Cousland család volt a felelős, akik több száz éve birtokolták a pozíciót. Néhány éve megtámadták a családot, és a vezetés a Goddard család kezébe került.

Clawand: A kontinens leghidegebb része, a terület java sziklás és joggal nevezhető zordnak. Főként törpék lakják, a fővárosuk, Frostcliff a szikla legmagasabb pontján tornyosul ékkőként. A város egészen a föld alá nyúlik, hídjai talapzatát forró láva mossa. A törpék viszonylag zárt társadalomban élnek, így ritkán üzletelnek más országokkal. A főbb cikkeik a fémek, ékkövek, és kovácsmunkák. Az irányítás a királyuk kezében van, aki a tanács segítségével kormányozza a teljes országot; nem szakadtak úgy el egymástól, mint az emberek az irányító nemesség miatt.

Alderedge: Az ország egy nagyobb síkságot birtokol, amely egy részét erdők borítják. A mágusok tömörültek ide, mert a hely adottságai rengeteget alapanyagot biztosítanak a főzetekhez és a különböző varázslatok kikísérletezéséhez. Az országot a főmágus irányítja, a székhelye Greyburnben van. Legendák szólnak a hatalmas toronyról, amely hosszú ideje ad szállást a legerősebb varázslóknak, illetve a tanítványaiknak. Bár a mágusoktól a legtöbben tartanak az erejük miatt, mégis népszerűek az általuk készített és megbűvölt tárgyak, valamint a főzetek. A mágusok gyakran vándorolnak országról országra, hogy kereskedjenek és tanuljanak.

Oldrowan: Az ország a tünde-klánok birtokában áll, az irányítását a vezetők gyűlésein határozzák meg közösen. Ezen a területen húzódik végig a második legjelentősebb hegyvonulat fele, illetve a legöregebb erdő is. A hegyből számos kisebb patak, illetve a Losthelmet átszelő folyam fakad. A fővárosa, Merrowholt az ócean mellett található, és építészeti valamint kulturális remekei mellett kikötőiről híres. A tündék gyakran kereskednek a többi néppel, de idegeneket nem fogadnak szívesen a határaikon belül. A főbb cikkeik a fa, ékszerek, illatszerek, és finom szövésű kelmék.

Blackspring: A fosztogatók országa, ide menekül mindenki, akire a többi ország törvényei szerint komoly büntetés vár. Mocsaras vidéken húzódik a hegyvonulat lábánál, hatalmas lápos területei távol tartják a legtöbb utazót. A legnagyobb városa Felmarsh, ahol az ország vezetője is lakik: sokan csúfolják bandita királyként, mert annak idején hírhedt haramia volt. Nincsenek szigorú szabályaik, az emberek csoportokba tömörülve küzdenek a megélhetésért. Sokszor lépik át a határokat, hogy üzleteljenek éppen aktuális szerzeményeikkel, vagy raboljanak. A főváros a bérgyilkosok kedvelt gyülekező helye.

Glasshaven: Sokkal inkább vár, mint város. Régen hatalmas építmény volt, amit idővel megtépáztak a harcok, így a termek már csak romokként árulkodnak egykori szépségéről. A vár ad otthont annak a szervezetnek, amely a portyázó fenevadakat szorítja vissza. Képzett harcosok, akik a saját törvényeik szerint élnek. A vezetőjük egy Rehmus Gatro nevű idősödő harcos, aki már csak azzal foglalkozik, hogy történelem könyveket írjon. A rendet Sigil Szemének nevezik az alapító, Sigil Thrandel után. Bárki idekerülhet a nemétől, korától és fajától függetlenül, ha kiállja a próbákat és kellőképp gyorsan sajátítja el a szükséges tudást. Sigil rendje bárkit beszervezhet a királyok régi egyezsége miatt: legyen szó körözött bűnözőről vagy a trónörökösről. A tapasztaltabb tagok felelősek a fiatalabbakért, az országokban kialakult rangok itt nem számítanak.
A tagok szabadon utazhatnak az országok között, hogy teljesítsék a kötelességüket: megvédenek minden embert, aki csak a segítségüket kéri. Ellenségük lehet természetfeletti és egyszerű halandó is.

Játszható fajok: ember, tünde, törp (kérés esetén egyéb Razz )
Válaszható specializálódás: íjász, harcos, tolvaj, mágus, civil (szintén)

Sigil Szeme: A legendák úgy tartják, hogy először az emberek tértek át az új vallásra, majd csatlakoztak hozzájuk néhányan a többi nép közül is. Az elfelejtett, ősi isteneket a föld alá száműzték, ahol haragra lobbanva beszennyeződtek, és az őket ellepő rothadás megfertőzte azokat is, akik a közelükbe kerültek. Őket nevezik elátkozottaknak... Főként éjjel bukkannak fel, mert a nap fénye elriasztja őket, mint ahogyan a kedvesség és a szeretet is. Nem ismernek kegyelmet, ádáz harcosok, akik nem kímélnek meg egyetlen áldozatot sem.
Látva, hogy ezek ellen a teremtmények ellen nincs esélye a kontinens népeinek, a királyok egy hőst választottak, aki összefogta a seregeiket. A hőst Sigil Thrandelnek hívták, aki tehetséges hadvezér volt. Sigil háromszáz évvel ezelőtt legyőzte az átkozott hordát, és ideiglenesen megszabadította a vidéket a veszedelemtől. A küzdelembe belehalt, de minden tudását átadta a tanítványának, Rehmus Gatronak, aki folytatta az újabb harcosok kiképzését arra az esetre, ha visszatérnének a föld alatti börtönökből mindannyiuk ellenségei.
A rendnek egyetlen szabálya van: nem avathatnak be senkit sem a tudásukba, ha csak a helyzet nem igényli. A próbákat mindenki előtt titokban tartják, a tagok sem beszélnek róla az újoncoknak. Miután minden képzésen átestek, egyedül ők képesek végezni az ősi istenekkel, de mindennek megvan az ára...
Az erejük miatt nem csak a portyázók miatt hívják őket segítségül, hanem egyéb problémák megoldása is rájuk vár.

Kultúra: Alderwand kultúráját és modern művészetét nagy mértékben befolyásolja a vallás. Az emberek közül több száz évvel ezelőtt, egy csoport emelkedett ki, akik elutasították az ősi isteneket, és egy újabb istent, az Őrzőt emelték maguk elé követendő bálványként. Az Őrzőnek öt prófétája volt, ezek a próféták alapították a kontinens öt királyságát, legalábbis a hit szerint. Míg a próféták személyei egy-egy erényt képviselnek, addig az Őrzőben ezek mind összpontosulnak. A vallás sokak számára nyújtott menekülést és új életutat, így rövid idő alatt kezdett elterjedni. A legtöbb hívő az emberek között van, így egészen bekígyózott a vezetők körébe is. Minden fajból akadnak követők, de nem túl nyomó többségben.
A tündék megtartották ősi vallásukat, így a természetet és a Földanyát tisztelik; a törpök pedig a dicső ősöket, akik visszatértek a kőbe.

A vallás előrehaladása elkezdte átformálni a társadalmat: az egyház törvényei megszabják a mindennapokat. Elítélik a bűnözést, a harcokat, ugyanakkor hatalmas energiát fordítanak a templomok építésébe, a hittérítésbe és a relikviák felkutatásába. Az egyházi vezetők fellépése olykor egészen agresszív a törvényszegők ellen, nem ritka a halálbüntetés sem. A templomokat javarészt az állam által átutalt adókból, illetve adományokból tartják fent. A papok és apácák magasan képzettek, sokszor tanítanak egyszerű embereket és nemeseket egyaránt.

Társadalom: A társadalomban egy átlalános hierarchia alakult ki. A legfejlettebbek a városok, ahol a tehetősebb személyek, a kereskedők és a nemesek élnek. Egy település minél közelebb van a fővároshoz, annál jobb körülmények uralkodnak benne. A legszegényebb kerületeket az egyszerű földművesek és kisiparosok lakják, sokszor élethez alkalmatlan körülmények között. A többségük erősen vallásos, így képesek vakon követni az egyház utasításait. A legtöbb falunak van temploma, így azok állnak a szociális élet központjában, illetve az az ivók és a kocsmák.

A nagyvárosokban kevesebb a hívő, de itt is nagy hatása van a templomoknak. A városok hatalmas piacoknak adnak helyet, számos mulató (bordélyház, kocsma, ivó, szerencseház, boltok) található itt. A városok központjában állnak a nemesek várai, általában ők felelősek a városok és a vonzáskörükben lévő falvak irányításáért.

A hierarchia legalján a parasztok és jobbágyok állnak, felettük az átlagpolgárok, majd a kereskedők és nagyiparosok, végül pedig a nemesség és az uralkodói háztartás tagjai, majd az uralkodó állnak.

A saját országukon kívül élő fajok: A törpéknek van a legnagyobb becsülete, mert ők főként fegyverekkel és finoman megmunkált páncélokkal szolgálnak a népeknek. A temperamentumos természetük miatt ritkán keresik velük a konfliktust az emberek.
A tündék rosszabb helyzetben állnak, a legtöbb városi tünde a nemességet vagy az uralkodót szolgálja egyszerű cselédként. Ha nem az udvarok egyikénél vannak, akkor elkülönített város negyedben laknak rosszabb körülmények között. Ezeket a tündéket a saját népük is megveti, mert szerintük félredobták népük büszkeségét.

A törpék és a tündék között ősi ellentét húzódik, amelyet a korai területi viták váltottak ki. Habár a viták már elültek, az ellentétek azóta sem szűntek meg.

A mágusok ugyan emberek, de különleges képességekkel születtek, amit az egyház elítélt. Sokáig harcoltak ellenük, mert bűnösöknek és elátkozottaknak ítélték őket, de végül sikerült megnyerniük egy saját országot távol az általános meghurcolástól. A vallásosabb területeken továbbra is tartanak tőlük, ami a tudatlanságból ered.

Technika: Alderwand világa leginkább a mi világunk késő középkorára emlékeztet. Kezdenek elterjedni a gőzgépek, a vízzel hajtott, főként fából és fémből kovácsolt egyszerűbb mechanikus szerkezetek. A legjellemzőbb közlekedési mód a lovaglás, autók és repülő szerkezetek még nem léteznek, ahogyan még a villamos energiát sem hasznosították.

Az épületeket főként faragások díszítik, gyakori építőanyag a nyers kő és az abból faragott tömör téglák. A szegényebb rétegek épületei fából készülnek vagy sárból és agyagból.

Az egyik legfejlettebb mesterség a kovácsmesterség: szinte minden családnál akad legalább egy penge, hogy biztonságban tudhassák magukat.


A történet főként Sigil Rendjének munkásságára összpontosul, illetve tagok toborzására eleinte, végül pedig egy nagyobb csatára, ahova sok veszéllyel és kalanddal átszőtt út vezet. Smile

Egyéb: ez a történet valószínűleg lassabban fog haladni, mert a meglévőkkel nem akarok elmaradni. Razz

Az általam alakított fő karakter a történetben Aedan Cousland, a leírását a karaktereim között találjátok.
Armblast
Armblast
Admin

Hozzászólások száma : 1489
Join date : 2013. Apr. 02.
Age : 29

http://ren-chan01.deviantart.com/

Vissza az elejére Go down

Armblast-féle ötletkupac Empty Re: Armblast-féle ötletkupac

Témanyitás  Armblast on Csüt. 13 Jún. 2013, 23:27

Sztori III: Golden Ship

2013-at írunk, Tokió belvárosában járunk, pontosabban egy belvárosi szűk utca sarkánál. A történet főszerepében egy teaház élete áll, ezen belül is a vendégeké.
A Golden Ship habár csak néhány hete nyitott meg, máris nagy népszerűségnek örvend főként a női látogatók körében. Ennek oka a kellemes atmoszféra, a széles választék és természetesen a szemrevaló alkalmazottak. Az üzlet legfontosabb célkitűzése az, hogy egy olyan helyet biztosítson a vendégei számára, ahol megfelejtkezhetnek a szürke mindennapokról és a gondjaikról, egy külön univerzumot teremt maga köré, amelyben a problémák már nem is tűnnek annyira súlyosnak.
A varázslat, amelyben minden vendég részesül, aki hajlandó egy kicsit megnyílni, a kedvességben rejlik. A vendégeket kiszolgáló alkalmazottak kötelessége, hogy segítsenek megoldani a bajba jutott személyek problémáit, még ha ez sokszor nem is bizonyul könnyű feladatnak, illetve elindítsák őket egy olyan úton, amely talán majd a boldogságuk felé vezethet.


A teaház alkalmazottai főként fiatal férfiak, de a személyzetet néhány női tag is kiegészíti. Habár a főnök szigorú, és elvár egy bizonyos fokú precizitást, nem idegenként kezeli a nála dolgozókat. A legfontosabbak a vendégek, viszont addig nem lehet másnak segítséget nyújtani, amíg a dolgozók sem egyengették el az útjukat, ebből kifolyólag egy fajta családiasabb légkör alakult ki.
 
A történet menetén sokat gondolkoztam. Eredetileg hárem típusú sztorinak szántam, de ezt majd élesben meglátjuk, hogy mennyire megvalósítható. Talán úgy lenne a legegyszerűbb, ha „fejezetekre bontanánk”, tehát elkerülnénk minden keveredést. Minden egyes fejezetnek egy vendég illetve egyéb szereplő lenne a főszereplője, a játékosok között felosztva, hogy ne mindig csak ugyanaz a karakter legyen kiemelt helyzetben. Ezalatt azt értem, hogy például míg először a történet mondjuk egy bajba jutott hölgy problémájára fókuszál, utána például egy alkalmazottra, akinek nem ugyanaz a gazdája, és így tovább. A szereplők felbukkanhatnak minden fejezetben, de a főszereplőtől nem lophatják el a "csillogást". Very Happy
 
Az alkalmazottakkal kapcsolatban pusztán néhány apró kikötésem van: amíg a teaházban tartózkodnak, a közös egyenruhát kell viselniük. A ruha megtervezéséért ezer köszönet Hanának! :DAz egyenruha nem módosítható, legfeljebb kiegészíthető a karakter apró csecsebecséivel (ékszerek, kendő, hajdísz, stb).
Armblast-féle ötletkupac Th_egyenruha_zpsbe42f1c3Armblast-féle ötletkupac Th_egyenruha_n1510i_zps360fc6b5
A karakterek lehetnek kezdők, lehetnek profik, illetve dolgozhatnak ott nyitás óta, ebben nem teszek kikötést, ahogy jellemben sem.
Az aktuális főszereplőt megbeszéljük, és úgy választjuk ki, hogy mindenkinek megfeleljen. Wink
 
A teaház menüje innen letölthető: Az itallap
Természetesen nem kell megtanulni a játékhoz, de nem árt átlapozni, hogy ajánlani/választani tudjon a karakter a kínálatból. Minden ital és az ételek is helyben készülnek: a legtöbb alkalmazottnak tudnia kell, hogyan készíthetőek el a konyhán lévő alapanyagokból.
 

A Golden Ship főnökét én fogom alakítani, bővebb információt a helyről pedig az első posztban írok majd. Smile Jelentkezőket várok alkalmazottnak illetve vendégnek is!


A hozzászólást Armblast összesen 5 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. 18 Május 2014, 21:58-kor.
Armblast
Armblast
Admin

Hozzászólások száma : 1489
Join date : 2013. Apr. 02.
Age : 29

http://ren-chan01.deviantart.com/

Vissza az elejére Go down

Armblast-féle ötletkupac Empty Re: Armblast-féle ötletkupac

Témanyitás  Armblast on Kedd 19 Nov. 2013, 15:16

Sztori IV: Én klónom, te klónod

Figyelem-figyelem, akciós áruk érkeztek az ötletbörzére! Very Happy
1 darab új és hamisítatlan (vagy nem egészen, de lényegtelen. Made in China) játék ötlet, papírzacskóban, most akciós lassított menettel kapható!

Na a lényeg: nincs túl sok időm a munka mellett, de napi egy posztot ki tudok sajtolni magamból, ha ügyes kislány vagyok. (Kérek érte buksisimit! :3) Már régóta foglalkoztat a téma, úgyhogy felvezetem ide: szeretnék indítani egy történetet a Marvel univerzumban. Jöhetnek természetesen saját karakterek is és kanonok, így lehetne egy fajin sztorit rittyenteni.

Kapásból arra gondoltam, hogy van egy főgonosz (a nevét még nem találtam ki), aki egy titkos laboratóriumban kísérleteket folytat néhány önként jelentkezőn. Ők különböző mutánsok DNS mintáját kapják meg, ezeket a mintákat nem éppen kedves módon szerzi meg: az emberei leütik a delikvenst és vérmintát vesznek, vagy betörnek hozzá és kilopják a hajkeféjéből a szálakat... és a többi. Az alanyokba különböző feladatokat programoznak, agymosottakká válnak. A feladatuk elpusztítani azokat, akiknek a mintáját megkapták, hogy bizonyítsák a rátermettségüket, utána pedig puccsot akarnak a kormány ellen és elfoglalni az országot. Természetesen a főgonoszunk meg van győződve arról, hogy egy felsőbbrendű erőt birtokol, mert hatalma van mutánsokat teremteni. Nem ostoba, a nyomok eltüntetéseben szinte profi... éppen ezért van szükség egy csapatra, akik nyomozhatnak utána.

Dióhéjban ennyi az ötlet, ez menet közben alakulna és változna. Nem egyedül akarom irányítani a sztorit, hanem veletek együtt. Rögtönzésen alapul, egymáshoz idomulunk benne. ^^

Akinek tetszik a dolog, sikítson! Wink Két karakter között vacillálok, majd attól függ a választásom, hogy ti kikkel rukkoltok elő. Amit szeretnék leszögezni, ha valaki kanonban gondolkozna: bármelyik marvel figura beugorhat; tehát nem csak az X-men szereplők, hanem Pókembertől kezdve HULK-on át bárki. A saját karakterekkel kapcsolatban természetesen nincs megkötés.


A hozzászólást Armblast összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. 24 Feb. 2014, 18:17-kor.
Armblast
Armblast
Admin

Hozzászólások száma : 1489
Join date : 2013. Apr. 02.
Age : 29

http://ren-chan01.deviantart.com/

Vissza az elejére Go down

Armblast-féle ötletkupac Empty Re: Armblast-féle ötletkupac

Témanyitás  Armblast on Hétf. 24 Feb. 2014, 18:15

Nyüstölni lehet, nagyon könnyen csábulok játékra. Very Happy 

No, itt a díjnyertes kidolgozottabb verzióban. Igyekeztem összefogni egy kicsit, hogy átlátható legyen, meglátjuk mennyire sikerült. Laughing Ha kérdés van, tessék sikítani! ^^

Sztori V: Atlas-projekt

2092-re a technika teljesen átszőtte az emberek mindennapjait. A tudósok megtalálták a módját, hogyan ötvözzék a gépeket és emberi testet, így kialakítva azokat a művégtagokat és szerveket, amelyek méltó módon helyettesíthetik a valódiakat. Természetesen ezzel nem állt meg a fejlődés, mert folyamatosan bővíteni kezdték a szerkezetek funkcióit, ennek köszönthetően a viselőik akár ember feletti erőre is szert tehettek. Sokan engedtek a csábításnak, hogy bővítsék a testüket bizonyos kiegészítésekkel, de akkor még nem ismerték a program hátulütőjét. Az emberek szervezete nehezen fogadja be az idegen anyagokat, az áramköröket és chipeket, a kilökődés miatt a többség élete végéig gyógyszerek szedésére kényszerült. Akadt olyan személy, akinek tökéletesen működött minden, de ők vannak és voltak kevesebben mindig is. A gyógyszerek előállítása drága, éppen ezért nem tehetik meg azt a cégek, hogy ingyen kínálják fel ezt a megoldást. A biomechanikus testrészeket el lehet távolítani, de aki egyszer megtapasztalta a lehetőségeket, amiket kínál, nem szívesen válik meg tőle. 

A világ gazdasága is teljesen átrendeződött az évek alatt. A piacot két cég vezeti, ők diktálják az iramot, és a fejlődés útját: a nagyközönség által erősen vitatott művégtagok gyártói. Egymás riválisai, a harc közöttük folytonos az első helyért. Az egyik központja Amerikában, New Yorkban van: ők a ReWell (a történet is leginkább rájuk fókuszálna, de a riválisban is van lehetőség Very Happy); a másik pedig a Soung Társaság, Hongkongi központtal. 
Habár ők ketten az irányítók, természetesen vannak kisebb vállalkozások is, amelyek próbálnak betörni a piacra.
A ReWell vezetője befolyásos ember, így már több vállalatot is a cégbe olvasztott, illetve a hatalma miatt igyekszik mindenbe bevonni a cégét. Jelen van a gyógyszerpiacon, a technológiai kutatásokban, a politikában, és többek között a nemzetbiztonságban is. Megalapították a cég külön alakulatát, amelyet a kifejezetten problémás eseteknél vetnek be. Az osztag tagjai közül nem mindenkit szereltek fel a saját gyártmányú eszközökkel, de akadnak közöttük módosítottak is. A vállalt székhelye szolgál a központjául annak ellenére, hogy sok kirendeltség működik világszerte.

A beavatkozások szemlélete megosztja az embereket: sokan ellenzik, mert a természet rendjét borítják fel. Egyesek úgy gondolják, hogy az emberiség istenek szerepében akar tündökölni, de csak magát pusztítja el. A tiltakozók többsége békés, fórumokon szólal fel vagy tüntetéseken vesz részt; kevesebben vannak a szélsőségesek, akik el akarják pusztítani a vállalatokat és véget akarnak vetni ennek a korszaknak. A civilek jobbára igyekeznek távol maradni a problémáktól és élik a mindennapjaikat. 

A ReWell központja egy hatalmas épületkomplexum New York belvárosában. A dolgozók és a hozzátartozóik bérelhetnek lakásokat az épületegyüttesen belül, de ezt nem mindenki veszi igénybe. A főbejárat a terület közepén álló tömbbe vezet: a bejárattal szemben a recepció található. Az előteret és a recepció széles csarnokát elnyert díjak, szobrok, illetve az éppen aktuális ajánlatok plakátjai és makettjei díszítik. Az érdeklődők elég sok információhoz juthatnak a céggel kapcsolatban, még ha belső információkat nem is árulnak el.
Az első szinten van egy étkező helyiség, illetve a kapcsolattartók irodái; a másodikon a marketing osztály; a harmadikon a kutatók irodái, illetve a biztonsági központ. A negyedik emelet egy tetőtéri terasz, ahol általában fogadásokat szoktak tartani.
A laborok és a tesztelő szektorok az alagsorban vannak. Az épület teljes egésze a legújabb technológiának megfelelően van felszerelve: így a bejutás az illetékteleneknek a lezárt részekre nem éppen egyszerű feladat.

Mint minden korszaknak, ennek is megvan a maga stílusa és művészete. Habár elsődlegesen az ezredfordulón elterjedt letisztultság a jellemző, helyet kap mellette a dizájn és a klasszikus is. A berendezéseken és a ruhákon egyaránt tükröződik a modern és a barokkhoz, valamint a viktoriánus korhoz visszanyúló elemek tömkelege. Ezek mellett ugyanúgy szerepelnek más, alternatív irányok is, a szépségideált már nem köti szinte semmi sem. 
Armblast-féle ötletkupac Th_2014-02-17_00003_zps3660f4e7Armblast-féle ötletkupac Th_2014-02-17_00010_zps9a0d5eb4Armblast-féle ötletkupac Th_2014-02-17_00009_zpsfda38767Armblast-féle ötletkupac Th_2014-02-21_00004_zpsd3c87baaArmblast-féle ötletkupac Th_2014-02-21_00006_zps6b46d4cfArmblast-féle ötletkupac Th_2014-02-21_00005_zps8fba77d7
Armblast
Armblast
Admin

Hozzászólások száma : 1489
Join date : 2013. Apr. 02.
Age : 29

http://ren-chan01.deviantart.com/

Vissza az elejére Go down

Armblast-féle ötletkupac Empty Re: Armblast-féle ötletkupac

Témanyitás  Armblast on Kedd 29 Ápr. 2014, 20:14

Meglepetés akció! Very Happy Még akkor elkezdtem kidolgozni, amikor először felmerült az ötlet... mostanra értem el oda, hogy elkészüljön. Érdeklődőket szeretettel várok! :3

Sztori VI: Határvonal

Napjainkban egyre inkább a háttérbe szorult a vallás, a helyét a mindennapok gondjai és nehézségei vették át. Az anyagi javak sokkal fontosabbá váltak a legtöbb ember számára, mint az istenekben való hit. Ugyanez a helyzet Japánban is, ahova apránként betörtek a nyugati ember nézetei és a fiatalok egyre nehezebben fogadták el a shintot, amely szinte egy egész életmódot magában foglal.

Talán ezek a változások tehetnek róla, hogy az emberek sokkal kiszolgáltatottabbak lettek a rossz szellemeknek és a démonoknak, a stressz és a megtisztulás hiánya miatt könnyebben megszállják őket, így vezetik halálba vagy kebelezik be a lelkeiket. Amikor valakit túl sok negatív érzés vesz körül, akkor pillanatok alatt egy ayakashi célpontjává válhat. A gonosz szellem a vállára akaszkodik, a folytonos suttogásával készteti gyilkosságra vagy öngyilkosságra. Csak ezután kaparintják meg a lelkét, amit vagy ők maguk fogyasztanak el, vagy a vezetőjüknek, általában egy oninak ajánlják.

Kevesen látják őket ugyan, de a szellemek az emberek között is jelen vannak, nem csak a túlvilágon léteznek. Akadnak aprók, hatalmasak, jók és rosszak egyaránt. A szellemek mellett közöttünk vannak az istenek is, akiknek az a feladat jutott, hogy segítsenek mindenkin, aki hozzájuk fordul, illetve megtartsák a világok közötti törékeny egyensúlyt.

A különböző lények:

Kami: A világunkban lévő istenek. Nagy erők birtokában vannak, és legendás fegyvereket tudhatnak magukénak... legalábbis a többségük. Természetesen a hatalom a számukra sem jár áldozatok nélkül: minél több erőt használ fel egy adott helyzetben, annál gyengébbé válnak. Ha egy isten legyengül, akkor nem tud minden kérést teljesíteni, így pedig követőket veszíthet. Amikor az utolsó hívő is meghal, a kami megszűnik létezni.
Négy nagy csoportba sorolhatóak: főistenek; kisebb istenségek; szerencseistenek és rang nélküliek.
Minden kami azon fáradozik, hogy sok követőre tegyen szert és szentélyt építsenek neki. Az emberek legtöbbször a szentélyeknél vagy a hokoráknál számolnak be a kéréseikről, és kisebb áldozatokat hagynak az oltárokon. Az áldozat lehet pénz, szaké, gyümölcsök, füstölők, vagy egyedi tárgyak. A legerősebb áldozat egy olyan tárgy, amit az ember saját maga készített.
A kamikat szintén gyengíti, ha az őt segítő szellem túlságosan enged az elkeseredettségnek, a haragnak vagy a gyűlöletnek, olyankor erős fájdalmat éreznek, és egy fajta romlással fertőződnek meg. Az apróbbakat meg tudják tisztítani szentelt vízzel vagy sóval, de a komolyabb sérülések halmozódnak és könnyen démonná válhatnak.
Számukra az igazi dicsőség egy hatalmas szentély sok papnővel és nagy népszerűséggel.
A megjelenésük annyiban különbözik az emberekétől, hogy a pupillájuk vertikális.

Hokora: Tetővel fedett kicsiny oltár, amelyek lehetnek a szentélyeken kívül vagy elszórtan a városokban. Minden hokorának és szentélynek van egy istene.

Yuurei: Elhunyt emberek szellemei. A szellemek lehetnek gonoszak és jók is, ez a természetüktől függ. A lelkek kapcsolódhatnak egy kamihoz, akinek segítenek a munkájában; egynek legfeljebb 8 segítője lehet. Önmagában nincs különösebb erejük, viszont segítőként szert tehetnek egy képességre, amelyet a jellemük határoz meg.
Míg a kamik sosem voltak emberek, így nincsenek tisztában az érzések mélységével, addig a szellemek igen. Ilyen téren akár még taníthatják is a vezetőiket. Mint az emberek, ugyanúgy képesek az erőteljes érzésekre; a bánat, a keserűség, a fájdalom, a kétségbeesés és a gyűlölet mind-mind képesek befolyásolni a hozzájuk kapcsolódó istent.

Youkai és Ayakashi: Szellemek és fantomok; nem emberi lelkek, legtöbbször ott tanyáznak, ahol sok a negatív érzelem. Könnyedén szállnak meg arra nyitott embereket és hajszolják őket öngyilkosságba. Sokszor egy oni irányítja őket, így támadhatnak szervezetten is. A megjelenésük változatos, egyedi formákat és színeket ölhetnek.

Oni:
Démonok, akik önálló tudattal rendelkeznek. Általában gonoszság vezérli őket, minél több lelket akarnak felfalni, hogy erősebbé váljanak. Táplálkozhatnak a youkaikon keresztül is. A megjelenésük, ellentétben az alacsonyabb rendű gonosz lelkekkel, emberi, habár nem számít különlegesnek a szarv, farok, vagy állati eredetű fülek megjelenése sem.

Emberek: Átlagos, hétköznapi emberek. A többségük nem tud a többi faj létezéséről, mert egyszerűen általában nem látják és nem érzékelik őket. Ennek ellenére, amikor erősen koncentrálnak egy feladatra, amihez egy kami segítségét kérik, láthatják az adott istenséget. A nagyon fiatal gyermekek szintén láthatják a másik világhoz tartozó teremtményeket, ezért fordul elő, hogy minden ok nélkül sírva fakadnak. (Az állatok is érzékelik őket, nem véletlenül szoktak a macskák mereven egy pontot bámulni minden további ok nélkül. )
Az emberek között akadnak olyanok, akik nyitottak a másik világ rezdüléseire, ők hamar válhatnak célpontokká. Egyeseknél megmarad ez a képesség a születésük után, míg másoknál az életükben bekövetkező változások okozzák: lehetnek negatív vagy pozitív élmények, a kulcsa az erősség.

Az emberek bizonyos esetekben szintén kapcsolatba léphetnek a másik világ teremtményeivel, amikor álmodnak (habár általában ezt ébredéskor elfelejtik), egyesek képesek meditáció és szeánszok útján is kilépni a testükből. A kómába került betegek mellett általában szintén ott van a lelkük, avagy a szellemük.
Armblast
Armblast
Admin

Hozzászólások száma : 1489
Join date : 2013. Apr. 02.
Age : 29

http://ren-chan01.deviantart.com/

Vissza az elejére Go down

Armblast-féle ötletkupac Empty Re: Armblast-féle ötletkupac

Témanyitás  Armblast on Pént. 30 Május 2014, 22:27

Sztori VII: DKI

A történet a napjainkban játszódik az általunk megismert világban. A csavar mindössze annyi, hogy a történések egy paranormális esetekkel és összeesküvés elméletekkel foglalkozó kutatóiroda tagjaira és az ő kalandjaikra összpontosulnak.
Itt vannak körülöttünk a középkori legendákból megismert lények, a szellemek, a démonok és sok minden más, amiről az átalag ember azt hinné, pusztán egy élénk képzelet szüleményei. Azok a dolgok, amelyekben nem hiszünk, sokszor életeket képesek romba dönteni, embereket sarkallnak olyan cselekedetekre, amelyeknek hatalmas következményei lehetnek. Rengeteg eltűnés és haláleset is tudható be ezeknek, a gyilkosságokról nem is beszélve. Ez ellen először a különböző felekezetek ördögűzői léptek fel, majd az ő mintájukra lelkes amatőrök is hasonló foglalkozásba kezdtek. Ahogy a teltek az évek, az eredményes munka miatt csökkent a különleges események száma, így az ezzel foglalkozó csoportok és egyének száma is. Mára kevesen maradtak, és teljesen eltűntek a köztudatból, a helyüket a televíziók képernyőin szereplő jósok és távgyógyítók vették át.

Ilyen körülmények között vergődik a csapat is, amelynek alapítója Roger Dalton. Rogerről senki sem tud sokat, mert általában a vérbeli profi arcát mutatja, és mindent a szakmai oldalról közelít meg. Sokat utazott és tanult, hatalmas tudással rendelkezik, amit általában a csapat tagjai nem vitatnak.
A kutatóirodát, amelyet DKI-nek neveznek, 2005-ben alapította. A célja az volt, hogy maga köré gyűjtsön néhány ígéretes személyt, akiknek elfogytak a lehetőségei... A tagok származásban és jellemben is eltérőek, viszont egy közös vonásuk van: mindegyiküknek köze volt egy-egy súlyos balesethez, noha az okozói nem ők voltak. Természetesen az alapítás óta a személyzet cserélődik és bővül, nem mindenki van ott a kezdetek óta. Mr. Daltonnak jó érzéke van hozzá, hogy mikor és hol kell felbukkanniuk, így a DKI állandóan aktív. A feladatokat jó okkal bízza éppen az adott tagra vagy tagokra, habár róla nem tudnak sokat, ő pontosan ismer mindenkit.

A központ New Yorkban található, a belváros egyik irodaépületének hetedik emeletén. A működésükről mindössze egy diszkrét cégér és egy honlap árulkodik. A kezdetekben jobban meghirdették, de a média részéről a sok herce-hurca miatt nem érte meg a számukra.

A DKI tagjairól: egyszerű emberek, ám mint korábban is mondtam, súlyos balesetek elszenvedői. A történések valószínűleg a halálukkal végződtek volna, de egy alku életben tartotta őket. Az alkut Roger Daltonnal kötötték a balesetük helyszínén, hogy cserébe a megmenekülésükért, csatlakoznak hozzá. Ugyanúgy folytathatják az életüket, pusztán munkát kínáltak nekik. Az egyedüli változást az jelenti a számukra, hogy a sérüléseik egy rejtélyes módon gyorsabban gyógyulnak be, mint egy átlagos embernek.

A karakterekkel kapcsolatban: bármilyen nemzetiségűek lehetnek, a koruk lehetőség szerint felnőtt, vagy felnőttkor közeli. Ha a DKI tagjai, akkor az általános információk rá is vonatkoznak. :)Ha nem tagok, akkor majd megoldjuk, hogy valahogy belekeveredjenek a sűrejébe. Laughing
A leírásnál a háttértörténetet úgy írjátok le, hogy már eleve a karakter meséli el. Tehát E/1 és nyugodtan lehet tarkítani a szereplőre jellemző megjegyzésekkel, vonásokkal. ^^

A történet: Nagyjából fejezetekre lehet majd tagolni, minden fejezetben egy-egy ügyet oldunk meg. Ezeket jó lenne közösen kitalálni, tehát mindenki hozzáírhat bármit, nem kell kérdezni. Very Happy(Ez egyébként minden olyan sztorira vonatkozik, amit feldobtam. :3 )

Figyelem! Mivel sok-sok sztoriban benne vagyok, így fenntartom a szokásosat: előfordulhat, hogy lassan fogok válaszolni.
Armblast
Armblast
Admin

Hozzászólások száma : 1489
Join date : 2013. Apr. 02.
Age : 29

http://ren-chan01.deviantart.com/

Vissza az elejére Go down

Armblast-féle ötletkupac Empty Re: Armblast-féle ötletkupac

Témanyitás  Armblast on Hétf. 04 Aug. 2014, 10:18

Couvre-feu
(Kijárási tilalom)

A helyszín egy kitalált világ, amelyben középkorias viszonyok uralkodnak, talán stílusában leginkább a késő reneszánszra hasonlít. A város, amelyben a történet játszódik a Queen's Hall névre hallgat, mert amikor a királyságot alapították a település fölé magasodó sziklán állt a királyné üdülője. A kultúra virágzóban van, ezt támasztja alá a gőzgépek megjelenése, vagy éppen a fogaskerekek által mozgatott mechanikus szerkezetek tömkelege, amelyek a  mindennapi életet könnyítik meg. Sokan kísérleteznek újabbnál újabb gépek megalkotásával, talán ez számít az alkímia mellett a legnépszerűbb tudományágnak.

A fénykor eljövetelét mindössze egyetlen tényező hátráltatja: az emberek között terjengő kórság, amely megfertőzi az elmét; nem alaptalanul nevezték el A borúnak. Az első tünetei a kedvetlenség, a melankólia, később pedig dühkitörések és hirtelen hangulatváltozások.  A kór miatt olyannyira elhagyják magukat a betegek, hogy a kései fizikai tüneteket, mint a láz vagy a fájdalom már nem érzékelik. Általában a betegség lecsengésének nem természetes halál, hanem öngyilkosság vet véget. Sokan panaszkodnak hangokra, amelyeket hallanak, de egyikük sem tudja leírni, pontosan mit mondanak neki... Egyelőre rejtély, honnan jöhetett és mi  a gyógymódja, a megelőzésre is több megoldás van. A hivatalos álláspont szerint kakaóbabot kell rágni vagy sok kávét inni.

A gépek mellett a társadalom fontos jelzője az alkímia, amely a gyógymódokat kutatja vagy éppen anyagokat alakít át, megfelelő áldozat fejében pedig a környezetet manipulálja. Sokak szemében inkább tűnik mágiának, mert a gyakorlott alkimisták képesek befolyásolni az elemeket, így a kedvükre fordítani a környezetük alakulását.

A többség számára fontos a vallás, amely az ősöket tiszteli, legfőképpen egy fiatal nőt, aki a kór első áldozata volt. A nő alkimista volt, aki sokak szerint magához vette a betegektől a fertőzést, így gyógyítva meg őket. A tüneteket sokáig titokban tartotta, ezért a feljegyzései és a módszerei teljesen megsemmisültek. Az emberek reménykedtek és reménykednek, éppen ezért úgy tartják, hogy ha eleget imádkoznak, Zira szelleme visszatér és megszabadítja őket. Leginkább papnők alkotják a kört, amely a szertartásokat végrehajtja. Sajátos prédikációjuk és tanításaik vannak, a szertartásokat szombat esténként tartják, illetve a fontosabb ünnepnapokon.

A városban a biztonságért az őrök felelősek, habár nappal nem annyira erőteljes a jelenlétük, éjszaka a kijárási tilalom idején 2-4 fős csapatokban járőröznek az utcákon. A törvény szegőket gyakran nem is állítják bíróság elé, hanem a helyszínen ítélkeznek felette, éppen ezért övezi félelem a jelenlétüket. A várost kerületekre osztották maguk között, minden kerületnek megvan a saját parancsnoka; a parancsnokok pedig a király mellett szolgáló tanácsos utasításait követik.

A történet a tolvajok céhe köré épül, amely a háttérből uralja a környéket. Éjjelente dolgoznak, a képességeik pedig legendásak, mert szinte eggyé válnak az árnyakkal és hangtalanul osonnak el. A saját testük mesterei, akik pillanatok alatt veszik észre az igazi értékeket és csapnak le rájuk. Sokan közülük képzett harcosok és olykor bérgyilkos munkákat vállalnak, de a legtöbb tolvaj kimarad a komoly küzdelmekből és a vérontásból. Habár a céh hivatalosan nem létezik, a tolvajok mégis testvérként tekintenek egymásra. Többnyire egyedül dolgoznak, viszont megvan a szigorú hierarchiájuk: a kezdők társulhatnak a profik mellé, hogy tanuljanak tőlük.
A legtöbbször jól védhető otthonaik vannak, egyesek nappal civil életet élnek, mások inkább elrejtőznek és csak a munkák során csapnak le. Az akcióik során sötét ruhákat viselnek, amely miatt nem keltenek feltűnést az árnyak között. A felszerelésük változatos, mindenki a saját ízlése és stílusa szerint veszi magához a szükséges eszközöket.

A játék műfaja shounen-ai, illetve yaoi, habár az utóbbi jeleneteket a fórum fő témájába nem ajánlott írni, mert szembe megy a szerver irányelveivel. Razz Privátban nem vagyok elrontója semmilyen mókának. Laughing
Amit érdemes tudni, hogy nagy valószínűséggel nem száguldós sztori lesz, de ha gyorsabban szeretnétek haladni, akkor alkalmazkodom. ^^
Zárt téma: Serahime, Szethy, OkamiKaito, Armblast
Armblast
Armblast
Admin

Hozzászólások száma : 1489
Join date : 2013. Apr. 02.
Age : 29

http://ren-chan01.deviantart.com/

Vissza az elejére Go down

Armblast-féle ötletkupac Empty Re: Armblast-féle ötletkupac

Témanyitás  Armblast on Kedd 20 Jan. 2015, 14:54

ßalance

2000 évvel ezelőtt egy prófécia látott napvilágot. Az ősi jövendölés szerint születik majd egy ember, aki megváltoztathatja a világsorsát; az ereje páratlan lesz. A képességeit a harmincadik születésnapja előtt fedezi fel, és mire eléri a kort, addigra teljesedik ki.
Habár a próféciát kőtáblákra vésték, majd évekkel később papiruszra, pergamenre vetették, megszűnt létezni a köztudatban. Levéltárak sokaságát járta már meg, de sokan csak egynek gondolták a sok végítélet napjáról szóló szöveggel. Akadt egy-két megszállottja, ennek ellenére sosem nőtte ki az emberek által neki titulált szerepet. Igazi figyelmet csak azoktól az erőktől kapott, amelyek a világot mozgatják és megtartják az egyensúlyában...
Isten adta ezt a próféciát azok számára, akik nyitottak voltak a szavára. Pontosan tudta, mikor lesz majd szükség a hatalmas változásra, amit ez a gyermek hozhat, így kivárt.
Végül a kiválasztott megszületett, a dolgok azonban másként alakultak, mint odafent tervezték. Nem csak Isten és az angyalok követték árgús szemekkel, mi történik az emberek világában. Lucifer az első perctől érezte, hogy a helyzet hatalmas jelentőséggel bír. A gyermek nagy változásokat hozhatott, ebben bízott, már csak az volt a kérdés, hogy milyen irányban...

Ahogy a fiú/lány cseperedett, a lépteit angyalok és démonok kísérték, mert mindkét oldal magának akarta az értékes lelket. A játékuknak egyetlen szabálya volt: sosem fedhették fel magukat. Ha közbe is kellett lépniük, úgy tették, ne maradjon nyomuk az emlékek között. Habár a kiválasztott bármikor újjászülethetett volna a mennyei atya parancsára, a démonok ezt nem engedhették meg. Óvták őt, mert egy ekkora lehetőséget nem szalaszthattak el. Talán ez mélyítette el még inkább a két oldal közötti ellentéteket...

A pillanat, amikor az ember majd felfedezheti az erejét, vészesen kezdett közelegni, így mindkét oldal úgy döntött, lépnie kell. Lucifer tette meg az első lépést, démonokat küldött, hogy emberként éljenek a kiválasztott mellett és próbálják az oldalukra édesgetni, vagy a kárhozatba taszítani. Isten sem bízhatott mindent a véletlenekre és a világ akaratára, angyalt küldött, hogy megakadályozza a Pokol császárának törtetését.

A történet napjainkban játszódik egy kitalált városban, valahol Angliában. A város neve Hazeltown, amely helyet ad a Saint Michaelis Egyetemnek; az egyetem a magas képzési színvonal mellett híres a teológiai karáról, illetve a képzései és szakkörei széles skálájáról. Az intézmény több épületet is magában foglal: a főépületben tartják az órákat és előadásokat; a sportcsarnok ad helyet a legtöbb rendezvénynek; a kollégium, amelyet két szárnyra osztottak (férfi és női); illetve egy étkező és kiszolgáló épület, amelynek az emeletén az irodák vannak.
Maga az épületegyüttes a város központjában található, nem messze tőle a városháza, a kórház és a színház kapott helyet.
Hazeltown átmenet a kisváros és a mozgalmas városok között, mert sok a rendezvény és a látványosság, noha nem örvend hatalmas méreteknek. A városon belül villamos és helyi járatok szállítják az embereket, sokan járnak emellett autóval vagy éppen biciklivel és gyalog is. Több park van: az egyetem közelében lévőt szoborkertnek is nevezik a sok emlékmű miatt.
A főbb épületek régiek, főként a romantikus stílus jegyeit tükrözik, de akadnak korábbi és későbbi alkotások is.

A démonok és az angyalok feladata az, hogy befolyásolják valamelyik irányba a kiválasztottat. Az a céljuk, hogy a saját oldalukra állítsák valamilyen úton-módon, és közel kerüljenek hozzá.
Armblast
Armblast
Admin

Hozzászólások száma : 1489
Join date : 2013. Apr. 02.
Age : 29

http://ren-chan01.deviantart.com/

Vissza az elejére Go down

Armblast-féle ötletkupac Empty Re: Armblast-féle ötletkupac

Témanyitás  Armblast on Csüt. 19 Feb. 2015, 17:46

Living Hell - reboot

2015-öt írunk, az általunk ismert világot hatalmas veszély fenyegeti, amelyről a legtöbb embernek fogalma sincs. A nagyközönséget leköti a média által keltett hírverés, a gazdasági válságok, a bankok helyzete, a kölcsönök és az agresszív reklámpolitika. Ezekkel terelik el az emberek figyelmét a háttérben meghúzódó borzalmakról, amelyek a mindennapi életet is fenyegethetik.

Ausztrália partjaihoz közel, a Moss Key nevű sziget egy igazi földi paradicsom... legalábbis részben. A sziget a PhramaLife nevű cég tulajdona, akik az öbölben egy üdülőkomplexumot alakítottak ki. A helyet, amely a luxusról és a kényelemről híres, főként hírességek és milliomosok látogatták, a behozott tőkével üzelmetetve a cég bizonyos partícióit. Amennyi gondot fordítottak a sziget azon részére, amely a médiában képviselte, annyira nem törődtek a többivel. Az üdülő részlegről egy kapuval elzárt alagút vezetett a valódi városba, amelyben a pompa már nem volt annyira jellemző. A vagyontalanság és a valódi lehetőségek hiánya miatt, sokkal inkább gettó látszatát keltette a környék a nyaralókkal szemben. Voltak természetesen jobb körletei is, de nem azok voltak a túlnyomóak. A várostól északra hatalmas gyárkomplexum működött, amelyben hivatalosan a gyógyszerészeti cég ellenanyagok és vakcinák után kutatott, de valójában máson dolgoztak.

A PharmaLife célja az volt, hogy kifejlesszék a tökéletes biológiai fegyvert, amely bármely háború kimenetelét képes eldönteni. Egy olyan vírust kezdtek el programozni, amelyik akár percek alatt képes teljesen átvenni a gazdatest felett az uralmat. A magas, csillapíthatatlan láz miatt az agy bizonyos területei hamar károsodtak és idővel teljesen elcsökevényesedtek, így a fertőzött viselkedése megváltozott. Arra számítottak, hogy a vírus hatása alatt a katonák a sajátjaik ellen fordulnak és hűséges alattvalóként követik majd a parancsokat, gondolkozás nélkül. Nem éreznek fájdalmat, nem gondolkoznak, csak cselekednek az utasításoknak megfelelően. A végeredmény azonban egészen más lett.

A fertőzöttek elvesztettek mindent, ami emberré tette őket. A láz megölte őket, de nem maradtak halottak: élőholtként keltek ismét életre. Ösztönlények lettek, akiket csak a táplálkozás hajtott előre. Mindent megtámadtak, ami élt. A testnedveik tovább terjesztették a kórt, a vírus pedig minden egyes fertőzésnél tovább mutálódott, így még ellenállóbb és erőteljesebb lett. Az eredeti leforgás alatt, amely először napokba telt, az idő percekre csökkent az emberek DNS-étől függően.

A vírust többször is tesztelték, ennek az eredményeként jutottak ki hírek elszigetelt falvakról, ahol teljes hírzárlatot rendeltek el; drogok hatása alatt álló emberekről, akik járókelőkre támadtak; furcsa tüneteket produkáló veszett kutyákról...
A legnagyobb tesztet egy dél-amerikai háborús frontvonalon hajtották végre, a gerillák táborába juttattak egy fertőzöttet. Másnap tengerészgyalogosokat küldtek oda azzal a paranccsal, hogy végezzenek mindenkivel, akit csak látnak. Néhányan hűségesek maradtak a kormányhoz a látottak után, mert lehetőségeket láttak az eredményben, mások dezertálni próbáltak. Aki nem fogadott teljes diszkréciót és/vagy ki akart lépni, azokat félreállították, csak kevesen menekülhettek el.

Az első ilyen katona mesélt a szövetséges kormányok összeesküvéséről, és a népszerű gyógyszerészeti vállalat igazi arculatáról. Megbízható embereket gyűjtöttek maguk köré, akik elvonultak a nyilvánosság elől és titkos háborút folytattak a további kísérletek ellen. Az ellenállás tagjait hamarosan igazi fenyegetésként kezdték látni. Amellett, hogy próbálták őket kézre keríteni, a PharmaLife elrendelte a kutatások felgyorsítását... Az erőltetett tempó miatt csak idő kérdése volt, mikor csúszik hiba a gépezetbe. A vírus elszabadult a laborban, onnan pedig kijutott a szigetre. A dolgozókat evakuálták, el akarták tussolni a tényeket, de későn reagáltak, a fertőzés jelei a következő napokon már mutatkoztak a zsúfolt városban.

A fertőzöttek agresszívak lettek, fokozatosan ugyan, de elvesztették az emlékeiket, a személyiségüket... az utolsó stádiumban pedig meghaltak. Amikor az élettelen testek megmozdultak, elszabadult a pokol. Három nap leforgása alatt a vírus bekebelezte a szigetet, pusztán egy maroknyi túlélőt hagyva.

Az első fertőzött a közeli szigeten lévő fegyházba került az agresszív viselkedése miatt. Rajta kívül még négy áldozata volt a balesetnek: ketten a kórházban haltak meg, egy a saját otthonában, egy pedig a rendőrösön... A zsúfolt helyek miatt a további áldozatok száma rohamosan nőtt.

A történet a fertőzés utáni ötödik naptól kezdődik. A szigetet elvágták a külvilágtól, hogy ne kerülhessen a médiába az igazság. A katonaság dolgozni kezdett egy végleges megoldáson, miközben karantén alá zárták a teljes várost, a fegyházat és az üdülőt is, így próbálva megakadályozni a globális fertőzést.
Még a teljes zár előtt az ellenállók egy csoportja jutott be a szigetre, hogy kimenekítse a börtönbe szállított vezetőjüket, akit egy akció során fogtak el. Rajtuk kívül számos túlélő maradt, akár magányosan, akár csoportokba verődve is.

Főbb helyszínek:
Az üdülő komplexum: a sziget déli, dél nyugati részét foglalja magában. Az öbölben a vízen kisebb bungalók álltak sorban egymás mellett, hosszú, fából készült stég kötötte össze a könnyű épületeket. A tenger zúgása kísérte az itt tartózkodók mindennapjait, a fodrozódó víz festői látványt nyújtott a pihenni vágyóknak. A kisebb házak hosszú sora átszőtte a part részét.
A parton általában nagy volt a nyüzsgés, számos kisebb bódéban árultak kellékeket, emléktárgyakat, nassolnivalókat, sok napozóágyat helyeztek ki. A homokos fövenyt bárok foltjai tarkították, plusz egyéb kiszolgálóépületek.
A tenger mellől meredekebb lépcsősorok vezettek fel több ponton is a vízimentők központjába, illetve a kisebb faházakhoz, amelyektől nem messze medencék sokasága található. Az üdülőkomplexum közepén egy hatalmas, modern kialakítású luxus hotel nyújtózkodott az ég felé.
Már közelebb az átjáróhoz volt néhány épület az állandó személyzet tagjainak, illetve pár kisebb bolt és egy benzinkút is.

Az alagút, amely a városba vezetett az üdülők észak-keleti részén nyílt.

A város külső peremén zsúfoltan álltak egymás mellett az épületek, a legtöbbjük felújításra szorult volna. A település nem túl nagy területet foglalt magában, mindössze kb. 30 000 lakosnak adott otthont. A külső peremen kevesebb, a belvárosban azonban több üzlet is volt. Szintén arra található a rendőrség, a kórház, egy kisebb kápolna, a tűzoltóállomás, stb. Miután eluralkodott a káosz, rengeteg épület leégett, lakhatatlanná vált a harcok miatt, másikokat pedig elbarikádoztak. A felfordulást kihasználva bandák kezdtek fosztogatni és tombolni, még inkább káoszba sodorva a helyet.

A várost keletről erdős terület szegélyezte, ott pusztán már csak néhány tanya volt. Az erdőn keresztül út vezetett a PharmaLife gyárkomplexumához.

/ Ezen kívül bármi lehet, amit akartok, hirtelen csak ennyi jutott eszembe... Laughing /
Armblast
Armblast
Admin

Hozzászólások száma : 1489
Join date : 2013. Apr. 02.
Age : 29

http://ren-chan01.deviantart.com/

Vissza az elejére Go down

Armblast-féle ötletkupac Empty Re: Armblast-féle ötletkupac

Témanyitás  Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.